سایز عکس ها در شبکه اجتماعی و پیدا کردن بهترین اندازه عکس برای شبکه های اجتماعی شاید کمی دشوار باشد با توجه به اینکه تنظیمات آنها تغییر می کند. اگر شما برای رونق کسب و کارتان از شبکه های اجتماعی استفاده می کند باید در ورود اطلاعات به این شبکه ها بسیار هوشمندانه عمل کنید. شبکه اجتماعی بسیاری وجود دارد اما ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. با سیتی نت همراه باشید تا نکات کلیدی درباره سایز عکس ها در شبکه های اجتماعی را برایتان بازگو کنیم.
فیسبوک یک وبسایت شبکه اجتماعی است که کاربران می توانند در آن نظرات خود را ارسال کنند، تصاویری را به اشتراک بگذارند، پیوندهایی را برای اخبار یا سایر مطالب جالب در وب پست کنند، به صورت زنده با یکدیگر به گفتگو بپردازند و به تماشای ویدئوهای کوتاه بنشینند. محتواهای به اشتراک گذاشته شده در فیسبوک می توانند در دسترس عموم قرار گیرند و یا فقط در میان گروهی از دوستان، خانواده و یا با یک شخص خاص به اشتراک گذاشته شوند.
این شبکه اجتماعی در فوریه سال ۲۰۰۴ توسط مارک زاکربرگ و همراهی ادوارد ساورین که هر دو از دانشجویان دانشگاه هاروارد بودند، ایجاد شد. تا سال ۲۰۰۶، هر فرد بالای ۱۳ سال می توانست با یک آدرس ایمیل معتبر به فیسبوک بپیوندد. امروزه فیسبوک با بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است.
توییتر، یک سایت شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شد و بدون شک با ۱۰۰ میلیون کاربر فعال و ۵۰۰ میلیون توییت در طول روز، یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود به حساب می آيد. از توییتر می توان برای دریافت اخبار، پیروی از افراد مشهور و یا ارتباط با دوستان و خانواده استفاده کرد. کاربران توییتر می توانند توییت های افرادی که دنبال می کنند را در تایم لاین توییتر خود مشاهده نمایید.
در واقع، شما در توییتر می توانید افراد و سازمان هایی که علایق اجتماعی و شخصی شان شبیه به شما است را دنبال کنید. علاوه بر این، تیم های روابط عمومی و بازاریابان می توانند از Twitter برای افزایش آگاهی از برند و درگیر کردن مخاطبان خود استفاده کنند.
کاربران توییتر، علاوه بر ایجاد توییت های شخصی می توانند محتواهایی که توسط دیگران توییت شده است را ریتوییت کنند. ریتوییت پیام به معنای اشتراک سریع و کارآمد اطلاعات با تعداد زیادی از افراد است.
اینستاگرام یکی دیگر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که بر اشتراک عکس و فیلم از طریق برنامه تلفن همراه تمرکز دارد. شما می توانید برای دنبال کنندگان خود محتواهای متنی و تصویری به اشتراک بگذارید و در صورت لزوم آن ها را ویرایش کنید. این اپلیکیشن، امکان ایجاد پروفایل های شخصی را برای افراد فراهم می کند و در عین حال می تواند به پروفایل های سایر شبکه های اجتماعی موجود مانند فیس بوک و توییتر نیز متصل شود و تصاویر خود را از طریق این سیستم عامل ها به اشتراک بگذارند.
این پلتفرم شبکه های اجتماعی، با بیش از یک میلیارد حساب ثبت شده، به بخشی از زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده است. به نظر می رسد امروزه تقریباً تمام افراد، اقشار و حتی کسب وکارها در این پلتفرم حضور دارند و به فعالیت می پردازند.
یوتیوب، یک پلتفرم آنلاین اشتراک ویدیو است که در فوریه ۲۰۰۵ توسط سه کارمند سابق PayPal ایجاد و از نوامبر ۲۰۰۶ توسط گوگل خریداری شد. این پلتفرم، طبق رتبه بندی الکسا، پس از موتور جستجوی گوگل، به عنوان دومین وب سایت پربازدید جهان شناخته می شود.
محتوای موجود در یوتیوب، شامل کلیپ های ویدئویی، نمایش های تلویزیون، موزیک ویدیو، فیلم کوتاه، مستند، محتواهای صوتی، پیش پرده فیلم ها، پخش های زنده و فیلم های آموزشی است. این پلتفرم امکان آپلود، تماشا، رتبه بندی و اشتراک گذاری فیلم ها را برای کاربران فراهم می کند. افزودن محتواهای تصویری به لیست های پخش، گزارش گیری و ارائه نظر راجع به ویدئوها، از ویژگی های دیگر یوتیوب محسوب می شود.
Pinterest یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی بصری است که در آن امکان به اشتراک گذاری تصاویر، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و انواع مطالبی که عمدتا بصری هستند، وجود دارد. درواقع، اکثر افراد از این شبکه اجتماعی به عنوان منبعی ایده آل جهت گرفتن الهام و ایده های خاص و منحصربه فرد استفاده می کنند. به مواردی که در پینترست به اشتراک می گذارید، پین گفته می شود و زمانیکه پین شخص دیگری را در Pinterest به اشتراک بگذارید، به آن repin می گویند.
ساختار پینترست به شما امکان می دهد پین های خود را بر اساس موضوعات، علایق و یا سرگرمی های خود، سازماندهی، ذخیره و یا اشتراکگذاری کنید. برخلاف سایر سایت های نشانه گذاری اجتماعی مانند Digg و StumbleUpon، محتواهای به اشتراک گذاشته شده در پینترست، فقط شامل محتواهای تصویری هستند. علاوه براین، با استفاده از دکمه Pin It می توانید پین های خود را از طریق صفحات وب مستقیماً در مرورگر خود به اشتراک بگذارید. پین های پینترست در توییتر و فیسبوک نیز قابل اشتراک گذاری هستند.
Tumblr تلفیقی از شبکه های اجتماعی و بستر وبلاگ نویسی است. نام تامبلر از اصطلاح “tumblelog” برگرفته شده است که اشاره به پست های کوتاه وبلاگ دارد. به زبان ساده، تامبلر یک سایت وبلاگ نویسی است که کاربران میتوانند عکس ها، فیلم ها و سایر محتواهای تصویری را برای دنبال کنندگان خود پست کنند و با آنها به اشتراک بگذارند. تأکید تامبلر بر محتواهای بصری، آن را به گزینه های مناسب جهت بسیاری از مشاغل مشتری محور تبدیل کرده است.
از برخی جهات، تامبلر شباهتهایی با توییتر، اینستاگرام و سایتهای وبلاگ نویسی سنتی دارد و کاربران این پلتفرم میتوانند با فالوورهای خود مشترک شوند. محتوایی که توسط افراد آنها تولید یا به اشتراک گذاشته میشود، به طور خودکار در صفحه اصلی دنبال کنندگان آنها نمایش داده میشود.
لینکدین، یکی از بزرگترین شبکه های اینترنتی جهان است که در ۵ می ۲۰۰۳ راه اندازی شد. این پلتفرم، عمدتا برای شبکه های حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد و به جویندگان کار اجازه میدهد رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال کنند. شما میتوانید از LinkedIn برای یافتن شغل مناسب، کارآموزی، برقراری ارتباطات و تقویت روابط حرف های و همچنین یادگیری مهارت های لازم جهت موفقیت در شغل خود استفاده کنید.
علاوه بر این، از LinkedIn میتوان برای سازماندهی رویدادهای آفلاین، پیوستن به گروه ها، نوشتن مقاله، ارسال عکس، فیلم و موارد دیگر استفاده کرد. این پلتفرم از طریق دسکتاپ، اپلیکیشن موبایلی LinkedIn، مرورگر وب و یا اپلیکیشن موبایلی LinkedIn Lite Android قابل دسترسی است.
لینکدین از دسامبر ۲۰۱۶ توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شد و از فوریه ۲۰۲۱ حدود ۷۴۰ میلیون عضو ثبت شده از ۱۵۰ کشور دارد.
سایز پیشنهادی برای تصویر پروفایل ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است، اما تصویر با اندازه ۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل نیز نمایش داده میشود.
سایز پیشنهادی برای تصویر پروفایل ۱۸۰ در ۱۸۰ پیکسل است که با اندازه ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل نمایش داده می شود. در وب نیز به صورت دایره در مربعی با ابعاد ۱۵۲ در ۱۵۲ پیکسل محصور شده است.
سایز پیشنهادی برای تصویر پروفایل در لینکدین ۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل است.
امروزه بسیاری از افراد برای مسافرت از تورهای گردشگری و شرکتهایی استفاده میکنند که همه روزه مسافران زیادی را به…
از آنجایی که امروزه بسیاری از امور توسط فضای مجازی انجام میشود و مشتریان زیادی از طریق این فضا با…
گردشگری یکی از کسب و کارهایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و به دلیل هزینههای زیادی که برای…
یکی از مشاغلی که در بازار امروزی وجود دارد کسب و کار گردشگری است که برای بسیاری از افراد درآمد…
بهره بردن از خدمات آژانس های مسافرتی، از راههای سفر به مناطق مختلف دیدنی و گردشگری است که هر ساله…
برای هر شرکت مدیریت نظرات مشتریان امر بسیار مهمی است و باید حتما نظرات مختلف مشتریان به طور کامل مورد…