در دنیای پرسرعت امروزی که همه کارها به وسیله اینترنت و با سرعت زیاد انجام می شود، وجود وب سایت برای هر کسب و کاری به یک امر واجب و حیاتی تبدیل شده است. آژانس های گردشگری نیز برای افزایش درآمد و همچنین سهولت کاربران، باید اقدام به طراحی سایت شرکت هواپیمایی و خدمات گردشگری نمایند. طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از روش های آسان فروش بلیط، رزرو بلیط، هتل و تور است.
ضرورت طراحی سایت آژانس گردشگری
با رونق و گسترش طراحی سایت آژانس مسافرتی و هواپیمایی، امروزه این سایت ها به شکل بومی و برای نشان دادن مناطق تاریخی و گردشگری هر منطقه به طور جداگانه طراحی می شوند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند. یکی از مهمترین الزاماتی که باید در طراحی سایت آژانس های مسافرتی رعایت شود، برخورداری از قابلیت چند زبانه می باشد. چرا که بازدید کنندگان وب سایت های گردشگری تنها محدود به یک قشر و یک زبان نمی شود بلکه افراد گوناگون و با زبان های مختلف ممکن است از یک سایت گردشگری دیدن نمایند و از خدمات آن استفاده کنند.
عوامل موثر بر موفقیت طراحی سایت آژانس های هواپیمایی
صرفاً با طراحی سایت مسافرتی نمی توان موفقیت طراحی وب سایت آژانس مسافرتی را تضمین نمود، بلکه این کار مستلزم رعایت برخی اصول است که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:
خدمات وب سایت گردشگری
مهمترین و اصلی ترین هدف از طراحی سایت گردشگری، معرفی خدماتی است که آن شرکت ارائه می کند. به کمک طراحی یک سایت استاندارد و اصولی می توان این امکان را برای مشتریان فراهم نمود تا کلیه اقدامات مربوط به رزرو بلیط، رزرو تور، انتخاب هتل، پرداخت هزینه و… خودشان انجام دهند. برای معرفی هرچه بهتر اماکن گردشگری، طراحی سایت آژانس هواپیمایی بهترین راه حل خواهد بود و برای اینکه احتمال دستیابی به این هدف افزایش یابد بهتر است که معرفی اماکن گردشگری به همراه تصاویر واضحی از آنها باشد.
امکان پرداخت آنلاین
از آنجایی که روزانه میلیون ها نفر از اینترنت استفاده می کنند، این بستر محل مناسبی برای افزایش درآمد اسکریپت سایت آژانس مسافرتی پرفروش است. از این رو در طراحی سایت گردشگری سلامت اگر برای خرید بلیط ، وب سرویس رزرو هتل و… یک درگاه اینترنتی برای پرداخت وجه قرار دهند، می توانند درآمد خود را تا حد زیادی افزایش دهند.
دسته بندی نمودن موضوعات
یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت سایت های گردشگری، تقسیم نمودن وب سایت به بخش های تفکیک شده از لحاظ موضوعی است. به طور مثال قرار دادن تورهای گردشگری به طور جداگانه و قرار دادن کلیه اطلاعات درباره هریک از آنها، به مشتریان برای انتخاب بهترین تور کمک خواهد کرد و میزان فروش وب سایت نیز افزایش می یابد.
تاثیر طراحی سایت گردشگری در میزان فروش
همانطور که گفته شد، اسکریپت سایت آژانس مسافرتی پرفروش بسیار حائز اهمیت می باشد. سایت های گردشگری در حقیقت در نقش یک ویترین عمل می کنند به طوری که مدیران آژانس های مسافرتی می توانند با معرفی خدمات آژانس خود در وب سایت طراحی شده، افراد را با آنها آشنا کنند و مشتریان بیشتری را جذب نمایند. هرچه قدر که کیفیت سایت بیشتر باشد، تعداد بازدید کنندگان افزایش می یابد که این ویژگی در نهایت باعث بیشتر شدن تعداد مشتریان وفادار می شود.
همانطور که گفته شد، طراحی سایت گردشگری سلامت بسیار حائز اهمیت می باشد. سایت های گردشگری در حقیقت در نقش یک ویترین عمل می کنند به طوری که مدیران آژانس های مسافرتی می توانند با معرفی خدمات آژانس خود در وب سایت طراحی شده، افراد را با آنها آشنا کنند و مشتریان بیشتری را جذب نمایند. هرچه قدر که کیفیت سایت بیشتر باشد، تعداد بازدید کنندگان افزایش می یابد که این ویژگی در نهایت باعث بیشتر شدن تعداد مشتریان وفادار می شود.
مهم ترین نکات طراحی سایت آژانس مسافرتی
همانطور که گفته شد هدف اصلی از طراحی سایت آژانس های مسافرتی و همچنین طراحی سایت آژانس هواپیمایی معرفی خدمات مجازی به مشتریان و افزایش میزان بازدیدکنندگان از سایت گردشگری می باشد. اما چطور میتوان با طراحی سایت شرکت مسافرتی تعداد بازدید کنندگان یک سایت گردشگری را افزایش داد؟ در پاسخ باید بگوییم که رسیدن به این هدف چندان کار ساده ای نبوده و لازم است که اقدامات گسترده ای انجام شود.
اولین اقدامی که طراحان سایت های مسافرتی باید به آن توجه کنند، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد که به این فرایند اصطلاحاً «سئو» گفته می شود. اگر یک سایت از نظر سئو بهینه شده باشد، کاربران به محض سرچ هر عبارتی که مربوط به حوزه فعالیت سایت مورد نظر می باشد، بلافاصله سایت مذکور را در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده خواهند نمود.
سئو وب سایت مسافرتی
رعایت اصول سئو به تنهایی موفقیت یک وب سایت مسافرتی را تضمین نمی کند بلکه این موفقیت به عوامل دیگری نیز وابسته خواهد بود که یکی از آنها رعایت الزامات فنی می باشد. منظور از الزامات فنی یک سایت، سرعت بالا و در دسترس بودن آن می باشد.
چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی سرعت انجام کارها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است و اگر یک کاربر با سایتی مواجه شود که نمایش محتوای خود را بسیار کند انجام می دهد، به سرعت از آن خارج می شود و به سراغ سایت دیگری خواهد رفت که این عمل باعث نابودی و شکست سایت خواهد شد.
علاوه بر این، محتوای یک سایت استاندارد باید قابل نمایش در هر نوع نمایشگری، مانند نمایشگرهای کامپیوتر، تبلت و موبایل باشد تا کاربران در صورت مطالعه با گوشی و تبلت به مشکل برنخورند.
با توجه به موارد گفته شده، به راحتی نمی توان یک سایت گردشگری استاندارد را طراحی نمود و طراحی آن به دانش و تخصص زیادی نیاز خواهد داشت. از این رو بهتر است که انجام این کار به متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه واگذار شود.
امکانات آژانس گردشگری و مسافرتی
طراحی وب سایت آژانس مسافرتی و آژانس هواپیمایی امکاناتی که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم را برای مشتریان خود فراهم خواهند نمود. در ادامه به معرفی هر یک از این امکانات می پردازیم:
- ارائه اطلاعات مفید درباره آژانس مسافرتی
- معرفی جاذبه های گردشگری مناطق گوناگون در دسته بندی های جداگانه
- مشاهده تورهای داخلی و خارجی
- مشاهده تورهای کوتاه مدت 1 روزه و چند روزه
- مشاهده زمان حرکت، نوع وسیله نقلیه، لوازم مورد نیاز و… برای هریک از تورها
- مشاهده تصاویر تورها
- اطلاع از میزان ظرفیت تورها
- امکان رزرو و خرید آنلاین تورها
- اطلاع لحظه به لحظه از تورها به وسیله ایمیل و یا پیامک
- آگاهی از وضعیت آب و هوایی هر کشور
- آگاهی از تورهای پربازدید تر
- نمایش هتل ها و امکان رزرو آنها
- امکان ثبت نظر برای هر تور
- معرفی و اشتراک گذاری تورها به افراد دیگر
ارائه اطلاعات مفید درباره آژانس مسافرتی
یکی از اصلیترین مواردی که در زمان طراحی سایت آژانس باید به آن دقت کرد، امکان ارائه اطلاعات مفید درباره آژانس مسافرتی است. همه ما میدانیم که کاربران همیشه به دنبال استفاده از خدمات آژانسهایی هستند که در این زمینه دارای تجربه کافی باشند. طراحی وبسایت شما باید به گونهای صورت بگیرد که کاربران در همان دقایق اولیه حضور در وبسایت، به طور کامل با مواردی همچون میزان سابقه شما در این حوزه و همچنین روند بهرهگیری از سرویسهای مختلف آشنا شوند.
یکی از موارد مهم در این زمینه، توجه به صفحه اول سایت است. قرار دادن آمارهای مهمی همچون میزان کاربران و یا تعداد خدمات ارائه شده این امکان را به کاربران ارائه میدهد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن سرویسهای شما را درک کنند. علاوه بر این، به هیچ وجه نباید طراحی بخش «درباره ما» را از یاد ببرید.
اکثر کاربران پس از مراجعه به وب سایت آژانس شما به این بخش مراجعه میکنند تا بتوانند در مورد سوابق کلی مجموعه شما در این حوزه اطلاعات مناسبی را به دست بیاورند. به همین دلیل است که همواره توصیه میشود بخش «درباره ما» به بهترین شکل ممکن طراحی شود و در آن از عبارات صمیمانه کمک بگیرید. این مورد موجب خواهد شد تا کاربران احساس نزدیکی خاصی با شما داشته باشند.
کلیه خدماتی که ارائه میکنید باید در زمان طراحی سایت آژانس به طور کامل در نظر گرفته شود. این امر به منزله معرفی جزئیترین خدمات است. با توجه کردن به این موضوع میتوانید حتی از چنین موارد کوچکی نیز به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.
معرفی جاذبههای گردشگری مناطق گوناگون در دسته بندیهای جداگانه
یک وب سایت آژانس مسافرتی نباید صرفاً مربوط به خدمات شما باشد. نیاز است که بخش خاصی از وبسایت را به معرفی کردن جاذبههای گردشگری مختلف به شکل کاملاً دستهبندی شده اختصاص دهید. در بسیاری از موارد، کاربران قصد مسافرت دارند، اما نمیتوانند در مورد مقصد نهایی خود تصمیمگیری کنند. ارائه اطلاعات مناسبی در مورد جاذبههای گردشگری مناطق گوناگون این امکان را به شما میدهد تا این کاربران را به سمت خود جلب کنید.
دستهبندی این مناطق میتواند بر اساس پارامترهای مختلفی همچون کشور، شهر، نوع جاذبه گردشگری و سایر موارد از این دست صورت بگیرد. بنابراین، یکی دیگر از مواردی که در زمان طراحی سایت آژانس باید به طور کامل آن را مدنظر قرار دهیم، امکان معرفی جاذبههای گردشگری مناسب به کاربرانی است که با این جاذبهها آشنایی ندارند و میخواهند اطلاعات مناسبی در مورد آنها به دست بیاورند.
مشاهده تورهای داخلی و خارجی
هزینه طراحی سایت آژانس هوایی به موارد مختلفی بستگی دارد، اما در هر صورت لازم است که هزینه مربوط به تعبیه بخش تورهای داخلی و خارجی را نیز در نظر داشته باشید. این مورد را میتوان در دسته برترین ویژگیهای موجود در یک سایت آژانس مسافرتی قرار داد.
کاربرانی که به وب سایت شما به عنوان یک مرجع نگاه میکنند انتظار دارند که بتوانند انبوهی از تورهای داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنند. در واقع ارائه کردن یا Present کردن این تورها به شکلی کاملاً دقیق و با جزئیات کامل وظیفه هر آژانسی محسوب میشود. رمز موفقیت آژانسهای موفق مسافرتی توجه کردن به همین موارد به شمار میآيد.
شایان ذکر است که این تورها نیز باید با توجه به فاکتورهای گوناگونی به شکل مناسب دستهبندی شدهاند. یکی از بدترین مواردی که در زمان طراحی سایتهای مذکور میتوان با آن مواجه شد، ترکیب شدن تورهای داخلی و خارجی در طراحی سایت آژانس است! طبیعتاً این موضوع میتواند به شکلی بسیار جدی از محبوبیت کلی سایت شما برای کاربران مبتدی و حتی کاربران حرفهای بکاهد.
مشاهده تورهای کوتاه مدت 1 روزه و چند روزه
طراحی سایت آژانس هواپیمایی باید به گونهای شکل بگیرد که کاربران بتوانند تورهای کوتاه مدت یک روزه و چند روزه را در بخشی جداگانه مشاهده کنند. این یک مورد مهم در زمینه طراحی سایت دفتر هواپیمایی به شمار میآيد که در زمان طراحی سایت شرکت مسافرتی از هر مدل و هر نوعی باید به آن توجه کرد.
همانطور که قطعاً با این امر آگاه هستید، همه کاربران به دنبال تورهای تفریحی هفتگی و سایر موارد از این دست نیستند. بسیاری برای سفرهای کاری خود به تورهای کوتاه مدت نیاز دارند و به همین دلیل به آژانس مسافرتی شما مراجعه میکنند. به همین دلیل طراحی یک بخش جداگانه جهت معرفی کردن تورهای کوتاه مدت یک لازمه اساسی به شمار میآيد. امروزه اکثر آژانسهای مسافرتی داخلی به این امر توجه نمیکنند و به همین دلیل میتوانید از چنین موقعیت مناسبی نهایت بهره را ببرید. با توجه به همین نکته کوچک میتوانید به راحتی کاربران مذکور را به سمت خود جلب کنید.
مشاهده زمان حرکت، نوع وسیله نقلیه، لوازم مورد نیاز و… برای هریک از تورها
در عصر اطلاعات زندگی میکنیم و همه افراد به دنبال کسب اطلاعات بیشتری از خدمات مدنظر خود هستند. به همین دلیل است که در زمان طراحی سایت آژانس باید نسبت به ارائه اطلاعات موردنیاز کاربران اقدام کنید. کاربران باید بتوانند با کلیک بر روی هر یک تورهای شما به طور کامل با موارد خاصی همچون نوع وسیله نقلیه به کار رفته برای تور، لوازم موردنیاز و موارد این چنینی به بهترین شکل ممکن آشنا شوند. این اطلاعات باید دقیقاً در صفحه اصلی هر یک از تورها به شکل کاملاً حرفهای و با کمک آیکونهای جذاب ارائه شوند.
مشاهده تصاویر تورها
تصاویر نقش بسیار مهمی را در جذب کردن کاربران ایفا میکنند. تصور کنید که در سایت آژانس شما هیچ تصویر خاصی به کار گرفته نشود! طبیعتاً این موضوع منجر به دلزدگی کاربران از وبسایت مربوطه خواهد شد و موجب میگردد تا به جای انتخاب شما، به سراغ سایر آژانسهای مسافرتی بروند.
ارائه تصاویر تورها باید به شکل برنامهریزی شده و کاملاً استاندارد صورت بگیرد. در واقع کلیه تصاویری که قرار داده خواهد شد باید با کمک دوربینهای تصویربرداری پیشرفته تهیه شده باشند، در غیر این صورت کاربران با مشاهده تصاویر تصور میکنند که در حال بازدید از یک وبسایت نامناسب هستند و آن آژانس نمیتواند خدمات مدنظر را به شکل معتبری در اختیار آنها قرار دهد.
اطلاع از میزان ظرفیت تورها
نمیتوان از طراحی سایت آژانس سخن گفت، اما به امکان ارائه اطلاعات در مورد میزان ظرفیت هر یک از تورها به شکل جداگانه نپرداخت. کاربرانی که به وب سایت آژانس شما مراجعه میکنند همیشه دوست دارند بدانند که کدام تور به طور کلی دارای چه تعداد ظرفیت است و چه میزان این ظرفیت تعیین شده به اتمام رسیده است. این امکان به آنها اجازه میدهد تا از بین تورهای مختلفی که شما ارائه میدهید به سراغ تور خاصی بروند که با نیازهای آنها به طور کامل تناسب دارد.
امکان رزرو و خرید آنلاین تورها
یکی از اساسیترین اهداف موجود در زمان طراحی سایتهای مربوط به آژانسهای مسافرتی، امکان ارائه خدمات رزرو و خرید آنلاین تورهای مختلف است. امروزه همه کاربران دوست دارند در خانه خود و با راحتی کامل و بدون نیاز به مراجعه حضوری، تور دلخواهشان را خریداری کنند.
این شما هستید که باید با انتخاب یک طراحی مناسب چنین امکانی را برای آنها فراهم کنید. با توجه به فضای بسیار رقابتی در بازار آژانسهای مسافرتی واقعاً چنین ویژگی حیاتی و خاصی به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شود، زیرا عدم توجه به آن منجر به از دست دادن کاربران خواهد شد.
اطلاع لحظه به لحظه از تورها به وسیله ایمیل و یا پیامک
امروزه در طراحی سایت آژانس امکانی وجود دارد که کاربران بتوانند با ثبت نام در سایت و وارد کردن ایمیل یا شماره موبایل خود به شکل برخط از کلیه تورهای مدنظرشان آگاه شوند. این مورد موجب میشود تا کاربران نیازی به چک کردن مداوم سایت نداشته باشند.
علاوه بر این، بهرهگیری از امکان مذکور به شما کمک میکند تا به محض خالی شدن ظرفیت یک تور بتوانید به کاربران مربوطه این امر را اطلاعرسانی کنید. هم دو روش ایمیل و پیامک بسیار مناسب هستند و میتوان از آنها به عنوان یک گزینه عالی در این زمینه یاد کرد.
آگاهی از وضعیت آب و هوایی هر کشور
نکته دیگری که در زمینه طراحی سایت شرکت هواپیمایی باید به آن اشاره کنیم، امکان دریافت اطلاعات در مورد وضعیت به روز آب و هوای کشور است. حتی در برترین نمونههای مربوط به طراحی سایت شرکت هوایی و طراحی سایت مسافرتی در کلاس جهانی نیز میتوان این مورد را به خوبی مشاهده کرد.
طراحی سایت هواپیمایی و مسافرتی باید حتماً دارای این بخش خاص باشد، زیرا کاربران به طور عمومی علاقه دارند تا پیش از انتخاب تور خود در بازههای زمانی مختلف اطلاعاتی را در مورد آب و هوای منطقه مربوطه به دست بیاورند. این امر به آنها کمک میکند تا بتوانند از بین بازههای زمانی مختلف، بهترین گزینه موجود را انتخاب کنند.
این مورد مهم در طراحی سایت آژانس میتواند به طرق مختلفی صورت بگیرد. برخی از وبسایتها از یک کادر جستجو استفاده میکنند در حالی که برخی دیگر این اطلاعات را به کمک ویجتهای خاص در اختیار کاربران خود قرار میدهند. در هر صورت باید بیان کرد که این ویژگی مهم حتماً باید در نظر گرفته شود.
آگاهی از تورهای پربازدیدتر
واقعاً تفاوتی ندارد که قصد طراحی چه نوع وب سایت خاصی را داریم، زیرا در هر صورت باید امکان ارائه اطلاعات در مورد تورهای پربازدیدتر به کاربران وجود داشته باشد. این امر به کاربران شما کمک میکند تا با تورهایی که محبوبیت و رضایت بیشتری داشتهاند آشنا شوند.
چنین موضوعی به خصوص برای کاربرانی که تا پیش از این تورهای مسافرتی رزرو نکردهاند اهمیت دارد. اکثر این کاربران شناخت کاملی از تورهای مناسب ندارند و به همین دلیل همواره به دنبال مشاهده نظرات سایر کاربران خواهند بود. شما میتوانید این اطلاعات را صفحه اصلی جستجوی تورهای مختلف قرار بدهید تا کاربرانتان بتوانند تنها با چند کلیک ساده به تورهای پربازدیدتر و محبوبتر دسترسی داشته باشند.
نمایش هتلها و امکان رزرو آنها
یکی دیگر از مهمترین بخشهایی که در زمینه طراحی سایت آژانس باید به آن اشاره کنیم، مشخص کردن هتلهایی است که کاربران میتوانند در زمان سفارش تور، آنها را رزرو کنند. بخش مسکن در زمان انتخاب تورهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل ضرورت دارد که کاربران بتوانند هتلهای مدنظر خود را در همان صفحه مربوط به انتخاب تور مشاهده کنند.
هتلها باید بر اساس موارد مختلفی همچون هزینه هتل و همچنین تعداد ستارههای آن قابل فیلتر شدن باشند. این امکان موجب میشود تا کاربران بتوانند حتی از بین انبوه بسیار زیاد هتلها گزینهای مناسب و کاملاً مقرون به صرفه را رزرو کنند. هرچه در زمان طراحی سایت به این مورد بیشتر دقت شود، میتوان انتظار داشت که نتیجه نهایی دارای کیفیت بهتری است و رضایت خاطر بیشتری را برای کاربران به ارمغان میآورد.
امکان ثبت نظر برای هر تور
در طراحی سایت آژانس مسافرتی همواره باید کاربران را در اولویت قرار داد. به همین دلیل کاملاً ضروری است که در زمان طراحی سایت آژانسهای مسافرتی بخش خاصی را برای ثبت کردن نظرات مختلف کاربران در مورد هر تور، تعبیه کنیم. این امر یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت آژانسهای هواپیمایی به شمار میآيد که امروزه در اکثر سایتها به خوبی رعایت میشود.
وجود این بخش در زمان طراحی سایت آژانس موجب میشود تا کاربران بتوانند نظرات مختلف خود را اعم از نظرات مثبت یا نظرات منفی به راحتی مطرح کنند. شما میتوانید یک بخش امتیازدهی را نیز به کار ببرید تا بتوان برای هر تور به صورت جداگانه امتیاز خاصی را تعیین کرد.
معرفی و اشتراک گذاری تورها به افراد دیگر
با بررسی برترین مدلهای طراحی وب سایت آژانس مسافرتی خیلی راحت میتوانید به یک نکته اساسی پی ببرید و آن ایجاد امکان به اشتراک گذاشتن تورهای مختلف است. این مورد اهمیت بسیار بالایی دارد و منجر به جذب کاربران جدید خواهد شد.
هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی امروزه به شکل بسیار مناسبی کاهش یافته است. با توجه به نکاتی که در این بخش به آنها اشاره کردیم میتوانید به بهترین شکل ممکن یک سایت مناسب را به دست بیاورید. قاعدتاً برای انجام این امر باید به سراغ افرادی بروید که در حوزه مذکور دارای تجربه فراوان و اطلاعات بسیار مناسبی هستند. تنها در این صورت است که امکان ارائه خدمات به شکل مناسب با طراحی سایت آژانس فراهم میشود.
چگونگی طراحی سایت آژانس مسافرتی
شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که طراحی سایت آژانس مسافرتی به چه صورت انجام می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که در ابتدا مدیران آژانس های مسافرتی باید یک شرکت برای طراحی سایت شرکت مسافرتی خود انتخاب کرده و با پرداخت هزینه طراحی سایت آژانس هوایی، با آنها قرارداد ببندند.
با توجه به این نکته که طراحی سایت دفتر هواپیمایی یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای آژانس های مسافرتی می باشد، از این رو طراحی سایت شرکت هواپیمایی و خدمات گردشگری باید اصولی و همراه با ظرافت خاصی باشد، بنابراین باید گفت که هزینه طراحی سایت آژانس های هواپیمایی به عوامل مختلفی از جمله گرافیک اختصاصی سایت،سئو سایت و… بستگی دارد. پس با توجه به عوامل ذکر شده، هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی متغیر خواهد بود.
در مرحله بعد کارشناسان طراحی سایت دفتر هواپیمایی، سلیقه مدیران را در زمینه سایت خود جویا می شوند و اقدام به ارائه یک طرح گرافیکی می نمایند تا مدیران آن چیزی را در ذهن داشتن در ابعاد واقعی مشاهده نمایند. در مرحله بعد کارشناسان مورد نظر با درخواست کننده طراحی سایت مسافرتی درباره جزئیات طرح صحبت کرده و نواقص آنها را برطرف می نماید.
طراحی سایت دفتر هواپیمایی یکی از کارهای تخصصی شرکت دانش بنیان سیتی نت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
سوالات متداول طراحی سایت گردشگری سلامت
-
عوامل موثر بر موفقیت طراحی سایت آژانس مسافرتی چیست ؟
خدمات وب سایت گردشگری
امکان پرداخت آنلاین
دسته بندی نمودن موضوعات
اسکریپت سایت آژانس مسافرتی پرفروش -
هدف اصلی از طراحی سایت آژانس مسافرتی چیست ؟
هدف اصلی از طراحی سایت شرکت مسافرتی معرفی خدمات مجازی به مشتریان و افزایش میزان بازدیدکنندگان از سایت گردشگری می باشد