وب سرویس راویس

وب سرویس اتوبوس

وب سرویس اتوبوس نوعی خدمات رسانی اینترنتی در راستای مکانیزه کردن خرید و فروش بلیط اتوبوس است. این خدمات حاصل استفاده گسترده از اینترنت در میان مردم می باشد که با توجه به مسافرت افراد زیادی که هر روز اتوبوس را برای سفرهای داخلی خود انتخاب می کنند، صورت گرفته است. این نوع خدمات رسانی هوشمندانه در حوزه حمل و نقل اتوبوس توانسته رضایتمندی بالایی برای شرکت های اتوبوسرانی و مسافران فراهم آورد.


وب سرویس‌ اتوبوس چیست؟

در یک وب سرویس افراد امکان این را دارند که اطلاعات و توابع مورد نظر خود را فراخوانی کنند. این وب سرویس نیز به همین شکل عمل می کند، کاربر با وارد کردن اطلاعات ورودی که همان تاریخ مسافرت است، به اطلاعاتی در زمینه سفرهایی( که در تاریخ وارد شده انجام می شود)دست می یابد. وب سرویس فوق، اطلاعات جامعی در زمینه ساعت حرکت و تعداد سفرهایی که در آن تاریخ به مقصد مورد نظر صورت می پذیرد را به عنوان خروجی به مسافر می دهد.

روزانه مسافران زیادی اتوبوس را به عنوان وسیله جابجایی انتخاب می کنند، آمار و ارقام نشان می دهد صدها هزار نفر در هر روز با اتوبوس مسافرت می کنند که مسلما بازار تقاضای بلیط برای این مسافران در صورت پذیرش حضوری شلوغ و وقت گیر خواهد بود. اما وب سرویس اتوبوسی با سهولت دسترسی این مسافران به اطلاعات مورد نظر توانسته خدمات رسانی کاربردی را ارائه کند.

وب سرویس‌ اتوبوس

وب سرویس آنلاین اتوبوس

تقاضای بالا جهت رزرو بلیط اتوبوس آن هم به صورت روزانه، بستری را به وجود آورده است که توجه به آن می تواند نه تنها در راستای بهبود خدمات رسانی کمک نماید بلکه با سرعت و دقت بالایی در حوزه حمل و نقل و ارائه بلیط به متقاضیان خدمات رسانی کند. وب سرویس اتوبوس هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت وب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

خدمت رسانی مکانیزه به مسافران

این خدمت نوع مکانیزه از مدل سرویس دهی به مشتری است که ارتباط مشتری و سرور (شرکت های اتوبوسرانی) را با سرعت بیشتری برقرار می سازد.وب سرویسی اتوبوس که در حال حاضر در کشور راه اندازی شده است یک سیستم آنلاین فروش بلیط های سیستمی اتوبوس همراه با بیمه مسافرتی برای سفرهای درون کشور(داخلی) و خارجی است.

این خدمات برای فروش خدمات اتوبوس می باشد که این امکان را به کاربر می دهد که به صورت سیستمی و آنلاین به خرید بلیط و رزرو آن اقدام نماید. اینچنین خدمات آنلاین کمک می کند با کلیک چند دکمه از تمامی اطلاعات مورد نظر خود در زمینه زمان و ساعت حرکت و تعداد سرویس های شرکت های مختلف اتوبوسرانی های متعدد به مقصد مورد نظر خود مطلع شوید. با استفاده از وب سرویس فوق شما می توانید از اطلاعات فروش و رزرو بلیط از هر نقطه ای از کشور مطلع باشید. با استفاده از این وب سرویس به اطلاعات کلیه سفرهای اتوبوسی که در این وب متصل هستند، مطلع خواهید شد.


مزایای استفاده از وب سرویس اتوبوس

کسی نمی تواند منکر دسترسی آسان بلیط از طریق اینترنت باشد. ارائه کنندگان خدمات اینترنتی خرید و رزرو آنلاین بلیط نه تنها این امر را بسیار ساده و کاربردی کرده اند بلکه سود سرشاری از این راه عاید آنها خواهد شد.
با استفاده از این وب سرویس از هر نقطه از کشور می توانید خدمات فروش آنلاین بلیط را به خدمات خود اضافه نموده و از مزایای زیاد این وب سرویس بهره ببرید.

شرکت های اتوبوسرانی با پیوستن به این سیستم کامل و جامع در زمینه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می توانند از مزیت مشتری بیشتر، با تسویه آنی رونق بیشتری به کسب و کار خود بدهند. این عرضه آنلاین بلیط، کمک شایانی در بهبود روند حمل و نقل داخلی کرده است.

به طوری که با تفکیک نوع و کیفیت خدمات اتوبوس به کاربر امکان خرید بلیط و گزینه های مختلف و متنوعی می دهد. وب سرویس‌اتوبوس در راستای مکانیزه کردن خریدو فروش بلیط های اتوبوس است که در زمینه حمل و نقل و ترافیک این گام هوشمندانه را برداشته است

مزایای استفاده از وب سرویس اتوبوس

 جامع ترین بانک اطلاعات بلیط اتوبوس

آسان ترین راه برای خرید و رزرو بلیط اتوبوس استفاده از سیستم وب سرویس اتوبوس است، استفاده از آن مانند سایر سرویس ها به روز می باشد و با استقبال ویژه ای روبرو شده است و شما را قادر می سازد اطلاعات دقیقی از هر سفر داخلی از طریق این وب سرویس به راحتی بدست آورید.

کاربران می توانند مطمئن باشند این وب سرویس جامع ترین و کاملترین سرویس اطلاعاتی خرید بلیط آنلاین است که دقیق ترین و به روز ترین اطلاعات مورد نظر در زمینه بلیط های اتوبوس را در اختیار آنها قرار می دهد تا به آسانی از موجودی و تعداد بلیط ها و صندلی های مورد نظر خود مطلع شوند.

همچنین امکان تغییر زمان سفر و ویرایش اطلاعات برای کاربر مهیا است. تنوع شرکت های مسافربری حاضر در این وب سرویس این امکان را به کاربر می دهد تا امکان مقایسه قیمت و تعیین صندلی را نیز داشته باشد و امکان مشاهده قیمت پیش از خرید مقدور است.

تخفیف های ویژه نیز در همین وب سرویس به اطلاع مسافران و کاربران می رسد. در کنار این موضوع پشتیبانی سریع و قدرتمندی از این سرویس توسط شرکت های اتوبوسرانی می شود که به این طریق امن ترین و ساده ترین راه تهیه بلیط را در اختیار کاربران خود قرار داده است.


خرید بلیط آنلاین اتوبوس با وب سرویس

امکان خرید بلیط آنلاین با استفاده از وب سرویس اتوبوس نوعی خدمات رسانی نوین است که در عین حال ساده هم می باشد. خرید بلیط تنها با وارد کردن تاریخی که قصد سفر دارید شروع می شود و به شما امکان دستیابی به اطلاعات مربوط به کلیه اتوبوس هایی که در ساعات مختلف در این تاریخ به مقصد مورد نظر حرکت می کند
را می دهد.

ارائه خدمات خرید بلیط از وب‌ سرویس از هر نقطه ای از کشور و در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است، مراحل خرید بلیط بسیار ساده طراحی شده تا کاربر با طی همین چند مرحله ساده بدون نیاز به ثبت نام و یا عضویت بتواند بلیط اتوبوس مورد نظر خود را خریداری نماید. وب سرویس ها لیست کاملی از تمام اتوبوس هایی که به مقاصد مختلف سرویس رسانی می کنند در اختیار دارند و احتمال محدودیت حرکت را به اطلاع می رساند،
بدون دریافت هزینه کارمزد می توانید از این خدمات نوین بهره ببرید.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

سرویس ارائه دهنده بلیط سفرهای اتوبوسی

این وب سرویس و یا سرویس ارائه دهنده خدمات بلیط اتوبوس مشابه سایر سرویس های خدمات رسان در راستای سرعت دسترسی کاربران و جلوگیری از اتلاف وقت طولانی و دسترسی به اطلاعات بلیط اتوبوس تمام شرکت های اتوبوسرانی در زمان کوتاه است. شاید این وب سرویس در گذشته کمتر شناخته شده باشد اما خدمات گام بزرگی که در بهبود وضعیت حمل و نقل برداشته این وب سرویس را قادر ساخته جایگاه ویژه ای در میان کاربران کسب نماید

سرویسی که به مسافران این امکان را می دهد در صورت عدم رضایت از صندلی رزرو شده اقدام به اصلاح و تغییر صندلی نیز کنند. این وب سرویس در راستای بهبود خدمات رسانی بهتر، فرایند خرید و فروش بلیط را به ساده ترین شکل، ممکن ساخته و بر این تلاش است که بسترهای مناسبی برای بهبود خدمات رسانی برای تمام مسیرها انجام دهد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع وب سرویس ها به سایت سیتی نت مراجعه کنید.

وب سرویس اتوبوس

شرایط خرید اقساطی
خدمات مشابه
وب سرویس اقامت 24
وب سرویس مقیم
وب سرویس چنلید
وب سرویس آمادئوس
سایر خدمات
به این مطلب امتیاز دهید