دانستنی های طراحی سایت گردشگری

اصلاحات رایج در طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی و گردشگری

طراحی سایت آژانس هواپیمایی همواره سختی های خاص خود را دارا بوده است. استفاده از وب سرویس پرواز در یک سایت گردشگری می تواند بسیار مهم باشد و باعث شود که کاربران وب سایت شما به میزان زیادی افزایش پیدا کنند. برای طراحی یک سایت گردشگری خوب شما باید اطلاعاتی تخصصی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید بهترین سایت گردشگری را طراحی کنید.

به صورت کلی داشتن یک وب سایت گردشگری موفق و با کیفیت نیازمند این است که شما وب سرویس های مختلفی مانند وب سرویس پرواز، وب سرویس هتل و … را پیاده سازی کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن وب سایت گردشگری خود را طراحی کنید.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد راه اندازی یک وب سایت گردشگری را دارید ولی با هیچ یک از این عبارات و اصطلاحات آشنایی ندارید حتما ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. ما در ادامه برخی از اصطلاحات طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی را به شما معرفی میکنیم که آشنایی با آنها می تواند برای شما بسیار مفید باشد.


وب سرویس پرواز

وب سرویس پرواز یک وب سرویس فوق العاده است که هر وب سایت گردشگری حتما باید این وب سرویس را داشته باشد. معمولا زمانی که مسافران قصد خرید بلیط را دارند برای پیدا کردن پرواز مد نظر خود مجبور هستند که وب سایت های مختلفی را جستجو کنند که این کار می تواند بسیار زمانبر باشد.

وب سرویس پرواز به مسافران کمک می کند که در کوتاه ترین زمان ممکن موارد مد نظر خود را وارد کنند و این وب سرویس از میان وب سایت های فروش بلیط و شرکت های گردشگری مختلف بهترین گزینه ها را به صورت یک لیست نمایش می دهد.

مسافران می توانند این وب سرویس را با فیلترهای مختلف مانند کیفیت پرواز، زمان پرواز، قیمت بلیط و … محدود کنند و در نتیجه خیلی سریع تر پرواز مد نظر خود را پیدا کنند.

 اصطلاحات طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی

چرا باید از وب سرویس پرواز در وب سایت استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال بسیار راحت است. شما با استفاده کردن این وب سرویس در وب سایت خود می توانید به راحتی اطلاعات زیادی را درباره پروازهای مد نظر کاربران و مشتریان خود بدست بیاورید و در نتیجه خدمات خود را به شکلی ارائه دهید که مشتریان علاقه مند به استفاده از خدمات وب سایت شما به جای سایر وب سایت های رقیب باشند.

البته این تنها مزیت استفاده از وب سرویس پرواز در وب سایت گردشگری نیست، معمولا مسافران علاقه مند هستند که خدمات خود را از وب سایت هایی دریافت کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنها را بدهد. بنابراین شما با استفاده کردن از وب سرویس پرواز در واقع می توانید کاربران را جذب وب سایت خود کنید چرا که خیلی سریع می توانید پروازهای مد نظرشان را به آنها ارائه دهید.

وب سرویس پرواز

وب سرویس فروش بلیط

از دیگر اصطلاحات طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی وب سرویس فروش است. وب سرویس فروش بلیط یک وب سرویس مشابه وب سرویس پرواز است با این تفاوت که مسافران با استفاده از این وب سرویس می توانند به صورت مستقیم اقدام به خرید بلیط کنند.

یک نکته بسیار مهم که در این جا باید به آن توجه  داشته باشید این است که وب سرویس پرواز تنها پروازها را به صورت لیست به کاربران نشان می داد و در نتیجه کاربران نمی توانستند به صورت مستقیم با استفاده از وب سرویس پرواز اقدام به خرید بلیط کنند. وب سرویس بلیط هواپیما این امکان را برای مسافران فراهم می کند که بتوانند به صورت مستقیم پروازهای مختلف را مشاهده کنند و اقدام به خرید و یا حتی استرداد بلیط خود کنند.

استفاده از این وب سرویس در وب سایت گردشگری می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. اولین مزیت این کار این است که شما می توانید روند خرید بلیط را برای کاربران خود بسیار راحت تر کنید و در نتیجه رضایت آنها را جلب کنید. علاوه بر این شما می توانید اطلاعات زیادی را درباره رزرو و خرید بلیط مشتریان در بازه های زمانی مختلف بدست بیاورید.


وب سرویس هتل

یکی دیگر از اصطلاحات طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی که لازم است در کنار وب سرویس پرواز و فروش بلیط که باید بدانید وب سرویس هتل است که حتما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. این وب سرویس دقیقا مانند وب سرویس پرواز کار می کند با این تفاوت که این وب سرویس لیست هتل هایی که در شهر مقصد کاربران شما قرار دارند را برای شما نمایش می دهد.

در واقع کاربران شما می توانند با وارد کردن اطلاعات از قبیل شهری که قصد سفر به آن را دارند، بودجه ای که برای اقامت در شهر مذکور مد نظر دارند، سطح کیفیت امکانات هتلی که قصد اقامت در آن را دارند و … در کوتاه ترین زمان ممکن لیست هتل هایی که با ویژگی های مد نظر آنها مطابقت دارد را پیدا کرده و در صورت تمایل اقدام به رزرو اتاق در آن هتل کنند.

این وب سرویس نیز دارای فیلترهای مختلفی است که کاربران می توانند نتایج را با استفاده از آنها محدود کنند و در نتیجه در مدت زمان کوتاه تری پاسخ خود را بیابند. استفاده از این وب سرویس در وب سایت گردشگری باعث میشود تا کاربران شما بتوانند در کمترین زمان ممکن هتل مد نظر خود را با استفاده از وب سایت شما پیدا کرده و در نتیجه رضایت کافی را از وب سایت شما خواهند داشت


وب سرویس بیمه مسافرتی

آخرین وب سرویسی که شما باید در طراحی سایت گردشگری خود پیاده سازی کنید وب سرویس بیمه مسافرتی است که به کاربران شما کمک می کند تا بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن بهترین بیمه گذارانی که خدمات دلخواه آنها ارائه می دهد را پیدا کرده و در نتیجه خدمات بیمه خود را از این طریق دریافت کنند. همانطور که می دانید بیمه مسافرتی یکی از مهمترین ملزومات سفرهای خارجی است و در نتیجه مسافرانی که قصد  سفر به کشورهای خارجی را دارند اهمیت بسیار زیادی را برای این موضوع قائل هستند.

شما با استفاده از وب سرویس بیمه مسافرتی می توانید شرایطی را برای کاربران وب سایت خود ایجاد کنید که بتوانند سریع و آسان از میان بیمه گذاران مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنند. در نتیجه کاربران شما از این که خیلی سریع می توانند نتیجه دلخواه خود را در وب سایت شما بیابند رضایت زیادی خواهند داشت و از خدمات دیگر وب سایت شما نیز استفاده خواهند کرد.

سوالات متداول

  1. وب سرویس پرواز چیست؟

    وب سرویس پرواز یک وب سرویس فوق العاده است که هر وب سایت گردشگری حتما باید این وب سرویس را داشته باشد. معمولا زمانی که مسافران قصد خرید بلیط را دارند برای پیدا کردن پرواز مد نظر خود مجبور هستند.

  2. وب سرویس پرواز با وب سرویس فروش بلیط چه تفاوتی دارد؟

    وب سرویس فروش بلیط یک وب سرویس مشابه وب سرویس پرواز است با این تفاوت که مسافران با استفاده از این وب سرویس می توانند به صورت مستقیم اقدام به خرید بلیط کنند.

  3. وب سرویس بیمه مسافرتی چه کاربردی دارد؟

    وب سرویس بیمه مسافرتی است که به کاربران شما کمک می کند تا بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن بهترین بیمه گذارانی که خدمات دلخواه آنها ارائه می دهد را پیدا کرده و در نتیجه خدمات بیمه خود را از این طریق دریافت کنند.

به این مطلب امتیاز دهید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *