اگر نگاهی به شبکه های اجتماعی بیندازید متوجه خواهی شد که هشتگ در همه ی آنها بسیار استفاده می شود. برای دیده شدن پست هایتان باید استفاده از هشتگ را شروع نمایید. اگر بخواهیم کار هشتگ را توضیح دهیم، باید بگوییم رابط بین پست های ما در شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو می باشد. میدونید اولین شبکه اجتماعی که هشتگ را معرفی کرد، کدام است؟ توییتر، در سال 2009 این تکنولوژی را معرفی نمود و بعد از آن، اینستاگرام، Tumblr، فیس بوک و … از آن بهره بردند.

 

مزایای استفاده از هشتگ ها:

1- باعث درگیری کاربر با پست ها می گردد (User Engagement).

طی تحقیقی که بر روی هشتگ ها انجام شد، مشخص گردید هشتگ ها باعث می شوند کاربران بیشتر با پست ها در گیر باشند. اگر توییت های بدون هشتگ را با توییت های با هشتگ مقایسه کنید، می توانید تفاوت آنها را پیدا کنید.

2- برای ارزیابی مسایل اجتماعی.

مثلا هشتگ Freeiraniansoldiers، که برای آزادی و حمایت از سربازان در بند اسیر، توسط ایرانیها به ترندی در توییتر تبدیل شد.

3- ارتباط میان شبکه های اجتماعی.

با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی در تبلیغات، شاهد آن هستیم که شبکه اجتماعی جدیدی وارد می شود و برای اینکه از رقبا عقب نمانید باید در تمامی آنها فعالیت کنید. مدیریت تمام آنها بسیار دشوار است، اما هشتگ این کار را راحت می کند، چرا که تمام شبکه های اجتماعی از هشتگ استفاده می کنند.

4- در شرکت های کوچک.

در دنیای تبلیغات، اکثر شرکت های کوچک توان رقابت با شرکت های بزرگ را ندارند. هشتگ این امکان را می دهد تا در فضایی عادلانه به رقابت بپردازید.

5- دسترسی به افراد بیشتر.

اگر به کمپین ها دقت کرده باشید، متوجه می شوید در چند دقیقه اول، چند بار از هشتگ مورد نظر استفاده شده است.

شرکت سیتی نت با داشتن سابقه ای دیرینه، به شما در طراحی سایت آژانس مسافرتی کمک خواهد کرد. ما به شما نحوه هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی را خواهیم آموخت. دیگر خدمات ما شامل:

ربات گابریل

وب سرویس ماهان

وب سرویس آمادئوس