نکات کلیدی درباره سایز عکس ها در شبکه های اجتماعی و پیدا کردن بهترین اندازه عکس برای شبکه های اجتماعی شاید کمی دشوار باشد با توجه به اینکه تنظیمات آنها تغییر می کند. اگر شما برای رونق کسب و کارتان از شبکه های اجتماعی استفاده می کند باید در ورود اطلاعات به این شبکه ها بسیار هوشمندانه عمل کنید. شکبه های اجتماعی بسیاری وجود دارد اما ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. با سیتی نت همراه باشید تا نکات کلیدی درباره سایز عکس ها در شبکه های اجتماعی را برایتان بازگو کنیم.

فیس بوک (Facebook)

  • (Profile Image) تصویر پروفایل: ۱۸۰ در ۱۸۰ پیکسل.
  • (Cover Photo) تصویر کاور: ۸۱۵ در ۳۱۵ پیکسل.
  • (Shared Image in Timeline) تصویر تایم لاین: ۱۲۰۰ در ۶۳۰ پیکسل.
  • (Shared Link in Timeline) تصویر لینک‌های تایم‌لاین: ۱۲۰۰ در ۶۲۷ پیکسل.
  • (Facebook Page cover photo) تصویر کاور صفحه‌های فیس‌بوک: ۸۲۸ در ۳۱۵ پیکسل.
اندازه تصاویر در فیس بوک

اندازه تصاویر در فیس بوک

توییتر (Twitter)

  • (Profile) تصویر پروفایل: سایز پیشنهادی ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است، اما تصویر  با اندازه ۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل نیز نمایش داده می‌شود.
  • (Header) تصویر هدر: ۱۵۰۰ در ۱۵۰۰ پیکسل.
  • (Shared image in timeline) اندازه تصاویر تایم لاین: حداقل اندازه برای نمایش در فید توییتر۴۴۰ در ۲۲۰ پیکسل است. حداکثر اندازه نیز ۱۰۲۴ در ۵۱۲ پیکسل است. اگر شما بر روی تصاویرتان متن نیز قرار داده اید، به اندازه تصاویر بسیار توجه کنید تا کاربران شما در زمانی که فید توییتر خود را چک می کنند بتوانند اطلاعات کامل را دریافت نمایند.
اندازه تصاویر در توییتر

اندازه تصاویر در توییتر

اینستاگرام (Instagram)

  • (Profile) تصویر پروفایل: ۱۸۰ در ۱۸۰ پیکسل ( که با اندازه ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل نمایش داده می شود. در وب نیز به صورت دایره در مربعی با ابعاد ۱۵۲ در ۱۵۲ پیکسل محصور شده است).
  • (Photo) تصاویر برای اشتراک: ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل. ولی تصاویر با ابعاد ۶۱۲ در ۶۱۲ پیکسل نمایش داده می شود. اینستاگرام محدودیت خود را برای تصاویر برداشته است و دیگر مجبور نیستید تا تصاویر را به صورت مربع آپلود نمایید. تصاویر در حالت افقی با ابعاد ۱۰۸۰ در ۵۶۶ پیکسل نشان داده می‌شوند و در حالت عمودی نیز با ابعاد ۱۰۸۰ پیکسل در ۱۳۵۰ پیکسل.
  • (Photo thumbnails on profiles) تصاویر بند انگشتی در پروفایل: ۱۶۱ در ۱۶۱ پیکسل.
اندازه تصاویر در اینستاگرام

اندازه تصاویر در اینستاگرام

یوتیوب (YouTube)

  • (Channel Cover) تصویر کاور کانال: ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل.
  • (Video thumbnail) اندازه تصاویر ویدیو: ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل.
  • (Channel icon) اندازه تصاویر آیکون کانال: ۸۰۰ در ۸۰۰ پیکسل.
اندازه تصاویر در یوتیوب

اندازه تصاویر در یوتیوب

پینترست (Pinterest)

  • (Profile) تصویر پروفایل: ۱۶۵ در ۱۶۵ پیکسل.
  • (Featured image on a board on profile) تصویر بورد پروفایل: ۲۲۲ در ۱۵۰ پیکسل.
  • (Small icons on a board on profile) تصاویر کوچک بورد پروفایل: ۵۰ در ۵۰ پیکسل.
  • (Width of image in feed) عرض تصاویر موجود در فید: ۲۳۶ پیکسل.
  • (Width of expanded image) اندازه تصاویر گسترده: عرض ۷۳۶ پیکسل با ابعاد ۱۱۰۴ در ۲۰۶۱ پیکسل (حداقل عرض تصاویر گسترده ۶۰۰ پیکسل).
اندازه تصاویر در پینترست

اندازه تصاویر در پینترست

تامبلر (Tumblr)

  • (Profile) پروفایل: ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل.
  • (Image posts) اندازه تصاویر: ۵۰۰ در ۷۵۰ پیکسل.
اندازه تصاویر در تامبلر

اندازه تصاویر در تامبلر

گوگل پلاس (+Google)

  • (Profile) تصویر پروفایل: ۲۵۰ در ۲۵۰ پیکسل.
  • (Cover Image) تصویر کاور: ۱۰۸۰ در ۶۰۷ پیکسل و اندازه حداکثری ۲۱۲۰ در ۱۱۹۲ پیکسل.
  • (Shared image) تصویر برای اشتراک گذاری: عرض ۴۹۷ پیکسل با ارتفاع انطباق‌پذیر.
اندازه تصاویر در گوگل پلاس

اندازه تصاویر در گوگل پلاس

لینکدلین (LinkedIn)

  • (Profile) تصویر پروفایل: ۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل.
  • (Background photo) تصویر پس‌زمینه: ۱۴۰۰ در ۴۲۵ پیکسل.
  • (LinkedIn blog/status update) تصاویر پست‌های بروزرسانی و وضعیت‌ها: ۶۹۸ در ۴۰۰ پیکسل.
  • (Cover photo) تصویر کاور: حداقل ۹۷۴ در ۳۰۰ پیکسل.
  • (Logo) تصویر لوگو: اندازه پیشنهادی ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و حداقل۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل.
اندازه تصاویر در لینکداین

اندازه تصاویر در لینکداین