گردشگری سلامت در بستر مجازی

گردشگری سلامت در بستر مجازی

آقای همدانی (مدیر عامل گروه سیتی‌نت)، فعال و برنامه ریز گردشگری سلامت در بستر مجازی در فضای مجازی در مصاحبه با ماهنامه سفر نیز معتقد است آن قدر چالش ها در موضوع درمان زیاد است که تا موضوع فروش آنلاین خدمات درمان پیش می‌آید همه تصور می‌کنند که این کار لوکسی است. رقبایی داریم مانند هند، مالزی و باید به این نکته نکته بیاندیشیم که چی کاری انجام دهیم تا از فضای مجازی برای بهرهمندی در این بحث استفاده کنیم.

گردشگری سلامت در بستر مجازی

 

سایت های بیمارستان ها در ایران ناکارآمد هستند. با مطالعه بر روی چند سایت حرفه ای، مسافر قبل از ورود به کشور هدف، از خدمات درمان آگاه می شود. مثلا قبل از انتخاب مرکز درمانی، بیمار قادر است با پزشک معالج چند کلمه ای مکالمه داشته باشد

در حوزه سلامت چون ویریت و معاینه وجود دارد ما میتوانیم همه خدمات را 100 درصد آنلاین ارائه دهیم.

در بحث بلیت و هتل این کار به تمامی ممکن است و بدون هیچ تماسی کاربر به صورت آنلاین انتخاب میکند. در حوزه گردشگری سلامت و آن قسمت که به تندرستی ربط دارد، چندان نمی‌توان از فضای مجازی بهره برد و به جذب بیمار کمک کرد.

منتهی سایت های بیمارستان ها در ایران ناکارآمد هستند. با مطالعه بر روی چند سایت حرفه ای، مسافر قبل از ورود به کشور هدف، از خدمات درمان آگاه می شود. مثلا قبل از انتخاب مرکز درمانی، بیمار قادر است با پزشک معالج چند کلمه ای مکالمه داشته باشد.

و اینکه فرآیند درمان و مدت اقامتش چه مقدار خواهد بود. تصاویری از اتاق بستری و امکانات اتاق و خدمات بیمارستان را آنلاین مشاهده میکند.

متن کامل مصاحبه را در گالری زیر میتوانید مطالعه کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *