بهبود نرخ تبدیل معنای عبارت CRO که مخفف Conversion Rate Optimization می باشد. صورت کاربردی معنای بهبود نرخ تبدیل ورودی به مشتری را می دهد. هدف از CRO این است که کاربرانی که از وب سایت شما دیدن می کنند به تعداد بیشتری به مشتری تبدیل شوند.

هنگامی که مشتری بخواهد خریدی را از اینترنت انجام دهد یا خدمتی را کسب کند. ابتدا در اینترنت شروع به جستجو می کند و در رابطه با نیاز خود تحقیق خواهد کرد. نتاریج جستجو بررسی خواهد شد و بهترین آن انتخاب می شود و خریداری می گردد.

تاثیرگذارترین المان در انتخاب ایجاد حس اعتماد در مخاطب است. روش های متعددی جهت ایجاد اعتماد در مشتری و متقاعد ساختن او جهت خرید وجود دارد. جهت پیشترف در دنیای مجازی باید نکات اعتماد ساز را به دقت رعایت کنید و با مشتری صادق باشید.

نکات زیر جهت جهت جذب اعتماد مشتریان بسیار کاربری است.

1- اطلاعات تماس و آدرس خود را همواره به روز و به دستی قرار دهید.

یکی از نکاتی که مشتری توسط آن به سایت اعتماد خواهد کرد، درست بودن اطلاعات تماس است، با این روش او اعتماد بیشتری جهت خرید محصول خود خواهد کرد.

 

2- قالب زیبا و کاربردی

سایت شما در عین سادگی باید زیبایی داشته باشد، یک سایت شلوغ یا خالی از اطلاعات اعتماد مخاطب را جلب نخواهد کرد.

3- امنیت

استفاده از پروتکل https امنیت سایت را افزایش خواهد داد.

 

4- واکنش گرا بودن

کاربران از وسیله های مختلف جهت وب گردی استفاده می کنند، مثلا، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، … . وب سایت شما باید در تمامی وسیله ها و مرورگرها به درستی نمایش داده شود.

 

5-ضمانت بازگشت پول و عودت کالا را در سایتتان ذکر نمایید.

یکی از دغدغه های کاربران این است که آیا پس از واریز وجه، کالای خود را دریافت خواهند کرد. اگر محصول دریافتی طبق رضایت او نبود، آیا می تواند کالا رابرگرداند؟

 

6- صداقت

کاربر هنگامی به شما اعتماد خواهد کرد که ببیند خدمت شما همانگونه که هست معرفی شده است.

 

7- فعالیت در شبکه های اجتماعی

با حضور خود در شبکه های اجتماعی این امکان را به مخاطب خواهید داد، تا بتواند سوالات خود را در این شبکه ها بپرسد و جواب خود را دریافت نماید.

با طراحی سایت علی الخصوص طراحی سایت آژانس مسافرتی، ما تمامی موارد بالا را برای شما انجام خواهیم داد.